Antwoorden op veelgestelde vragen

De Werkplaats Joure maakt gebruik van Yogibit. Via dit programma sluit je heel gemakkelijk je abonnement af en heb je alles zelf direct online inzichtelijk. Via Yogibit plan je de lessen die je wilt volgen zodat je gegarandeerd een plekje hebt en wij weten dat je komt.

In een paar stappen leggen we je graag uit hoe jij jouw persoonlijke Yogibit account in gebruik kunt nemen en de app kunt installeren. Heb je vragen horen we het uiteraard graag van je zodat we je verder kunnen helpen.

Veel gestelde Vragen & Antwoorden

Heb je een vraag over Yogibit, of loop je ergens tegenaan?
We hebben de meest voorkomende vragen verzameld, mogelijk helpt dit jou meteen al verder.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Mail dan naar info@werkplaatsjoure.nl

Hoeveel lessen kan ik inplannen?

Je kunt elke dag maximaal 1 les inplannen. Heb je een abonnement en je slaat een week over en hebt je op de juiste manier afgemeld dan komt de credit de volgende maandag als inhaalles op je account.

Wanneer wordt mijn les van mijn tegoed afgeschreven?

– Als je hebt gekozen voor een vaste voorkeursles, heb je dat aan ons doorgegeven en hebben wij je achter de schermen aan een vaste groep toegevoegd. Op die manier ben jij altijd gegarandeerd van een plek in een specifieke les. Wanneer de periode van ‘vrij uitschrijven’ is verstreken (3 uur voorafgaand aan de les) wordt de les van het tegoed afgeschreven.

– Als je hebt gekozen voor een rittenkaart, is er geen vaste les voor je gereserveerd.
Je maakt dan je eigen planning. Zodra je zelf een les inplant, wordt deze meteen van je tegoed afgehaald.

Wat gebeurd er als ik me afmeld voor een les?

Wanneer je je op tijd (3 uur voor aanvang van de les) afmeldt, komt jouw naam niet meer voor in het deelnemersoverzicht en wordt de les ook niet van je tegoed afgeschreven.
Wanneer je je binnen 3 uur voor aanvang van de les afmeldt of dit bent vergeten, registreert de docent dat je niet aanwezig was en wordt de les in mindering gebracht op je lestegoed.

Hoe zit dat nou met mijn lestegoeden?

In tegenstelling tot bij veel andere yogascholen, waar je gemiste lessen niet of binnen dezelfde week in kunt halen, bieden wij je maar liefst een maand de tijd om gemiste lessen alsnog in te halen.
Hiermee bieden we een grotere service aan onze leden. Bij inschrijving als lid wordt dit altijd meegegeven en ook in onze Algemene Voorwaarden staat dit opgenomen, zodat we hier nooit misverstanden over kunnen krijgen.

Hoe werkt de wachtlijst?

Wanneer een les het maximaal aantal aanmeldingen heeft, kun je je aanmelden voor de wachtlijst.
Zodra iemand zich voor deze les afmeldt krijg je bericht via de Yogibit app. Mocht je toch niet meer in de gelegenheid zijn om aanwezig te zijn bij deze les meld je dan af zodat de credit niet verloren gaat.

Yogibit app

We adviseren iedereen om de App te downloaden op je smartphone. Via de App kun je je makkelijk aan- en afmelden voor lessen, maar ook wanneer een les bv onverhoopt geannuleerd wordt, zie je dat onmiddellijk in het scherm van je smartphone en ben je direct op de hoogte. Ook handig als je ergens geen toegang hebt tot je email, of deze niet regelmatig kunt controleren.

In de Yogibit app kun je zelf gemakkelijk je gegevens en abonnement aanpassen. Ook vind je een webshop in de app waar je zelf een rittenkaart kunt aanschaffen en direct via Ideal kunt betalen.

Terug naar Lesrooster